Jag är kort!

Nu är det klippt! Och banne mig, jag är så nöjd att jag skiter i hårfärgningen. Ska ta o köpa en massa hårleksaker, typ mousse och sånt, och gå lös på det nya burret som bara den. Yahoo!

En tidig måndagsmorgon i juletid... Magen kurrar icke men huvudet gör sig påmint med småvärk om att emma borde få lite frukost i sig. Blä, har verkligen ingen lust. Morgnarnas illamående är mer frekvent nu.

Snart kommer lille Djingis! Buren är färdiginredd, med strö, hus, en liten hylla som man kan hoppa upp på, och såklart de obligatoriska toarullarna. Han ska få värsta äventyrsburen så småningom, men just nu så lämnar jag den som den är, för att inte överösa honom med aktivitetsgrejer redan från början. Flytten kommer vara nog omvälvande för den lilla kraken. Tänk, att klippa alla familjeband vid späda sex veckors ålder. Undrar vad det skulle motsvara i människoår?

This is the beginning of a new era. A new chapter of life... Inte bara för Djingis Kahn.

Fortsättning följer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0