Artistic Works


För alla nyfikna själar som undrar vad för klet som fastnar på Farbroremmas dukar nuförtiden, så har jag samlat ihop en liten sammanfattning av den senaste tidens målningsarbeten. Ända sen jag gick på den där konstkursen så har målningsivern riktigt kliat i fingrarna och kreativiteten blossar upp titt som tätt - det har blivit kul att måla igen! Jag har en rätt cool ny idé på gång också, vi får se vad som kommer hända med den. Ännu en big one.

Havet och hajarna är olja på en 40 * 120 cm canvas, likaså draken och flickan, fast med måtten 35 * 27 cm. Båda dessa färdigställdes i ett huj den senaste månaden. De två ödlorna är akryl på canvas, 20 * 20 cm, och målades i etapper hösten -08 och våren -09.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Supa' dupa'!!



/ :-)

2010-04-07 @ 20:55:40
Postat av: Kristina

Hej Emma!



Oj vad duktig du är på att måla! Riktigt fina tavlor:) Har fastnat lite för din blogg på sistone,tycker du skriver roligt och infångande liksom!

När ska du börja samla alla dina smarriga recept då?;)

Ha de fint! /Kristina

2010-04-08 @ 00:05:32
URL: http://tequinas.blogg.se/
Postat av: ViVi

Det kletet gillade jag =)

2010-04-08 @ 08:35:06
Postat av: Farbroremma

Tack tack för positiva kommentarer! Du slog huvudet på spiken där, Kristina, jag kanske skulle ta och starta en matblogg också. Kul att du följer mina skriverier!



I och för sig så har jag redan en hemsida med lite recept, men hittills är den inte sådär exceptionellt snygg eller skrytvärd. Jag är new-new-newbeginner i HTML och får aldrig tummen ur med påbörjandet av CSS-studierna!



Hur som helst. För de som är nyfikna på hemsidan så kan man kika in på http://hem.passagen.se/farbroremma/ . Mycket nöje.

2010-04-08 @ 09:16:11
URL: http://farbroremma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0