Fresh Sweat

Premiär för värdskapet på Friskis! Jag värdar för ett baspass på måndagar, och hoppar så mycket jag kan för att det ska ta nånting i min pigga kropp... Och bara för att fira mitt nyfixade allkort (friskisvärdarna får som tack för arbetet ett allkort som berättigar till samtliga aktiviteter på hela anläggningen) så tog jag ett puls-spinningpass också. Och lekte lite med vikterna i gymmet mellan värdpass och spinning... Tänkte börja bygga upp stabilitet i axlarna igen. Anser att de är tillräckligt återhämtade efter senaste ur-ledningen för någon månad sen. Så idag blev det mjukstart för axelleden, 3 * 50 reps med hantelpress på ynka tre kilo vardera.

Har varit på friskis mellan 16.30 och 21.00 idag. Det är banne mig långtidsrekord. Och vafferinte, jag spenderar gärna måndagskvällarna hädanefter med att pumpa kropp! Sen kommer man hem och är slutkörd. Härligare känsla får man leta efter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0