Jisses vad jag blev pepp på att träna igen nu

Word.

http://djaanii.blogg.se/2010/april/som-nalar-i-andras-ego.html

Imorgon: Leta reda på Norrköpings bästa naprapat och fixa dunderövningar till min axel så att den läker, blir frisk och håller sig frisk.

Knäna verkar hålla sig stabila nu. Men jag har inte sprungit ordentligt på länge - bara spincyklat och friskistränat - så jag får gå ut "försiktigt" efter graviditeten ialla fall.

Har lite spänningar i knävecket och härlig träningsvärk i da rumpa efter en tvåtimmars rask nattapromenad igår, och en 100 min speedopromenad i terräng imorse. Lyckades få ner värken något genom att gå lugnt till och från friskis och bara köra en halvtimmes lättare kvalité på spincykeln inne på gymmet. Svettig blir man iall fall.

Högerarmen hänger och slänger som spaghetti längsmed sidan men det får den väl lov att göra tills leden är stabil nog att börja byggas upp igen. Som sagt, rådgivning med naprapat stundar.

Jag har upptäckt att jag har lagt på mig en vana att mumsa något sött varje eftermiddag. idag blev det en liten ihopvispad choklad- och björnbärsmousse med smulströssel från återstoden av frukt- och nötkakan jag svängde ihop till teateravslutningen igår. Egentligen har jag inget direkt behov eller förtärande sug efter det söta - men det är gott! Och så länge som jag rör på mig så gör det väl inget...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0