Gryning

Vem är galen nog att gå upp sex på morgonen för att starta en ledig dag med ett gruppträningspass på gymet? Jag!! Gissa om det känns bra. Lite skakigt kändes det dock på hemvägen, jag kunde ha förutspått att blodsockernivån inte skulle palla både träning, bastu, besök på bibblan och trekvarts promenad hem plus mathandling med bara en futtig liten after-workout-banan i kistan. Nåja. Väl hemkommen blev det en såhär mumsig frukost, med fruktmackor och hemgjord smoothie. Ska lägga in smoothiereceptet på hemsidan, som jag ska försöka publicera idag... Vi får se hur det går. Ska försöka lista ut vad man gör med en FTP först, bara :P
Magen växer och växer. Nu kommer jag inte undan längre, jag är avslöjad! Än är jag pigg å gla ialla fall, det känns bra. Jag bara hoppas att det förblir så tills ungen ploppar, så att man har laddat ordentligt med energi för allt arbete den första tiden. Huga.

Btw, jag hade en rätt skum dröm förra natten. Världen styrdes av en enda regering, och för att handskas med den växande befolkningen så flyttades en massa folk till... månen. Långsökt? Kanske inte. Project Chaos, kallade de hela grejen. Intressant idé.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0