Maoge

Tänkte att jag skulle pröva att springa milen idag. Eller, skutta, småjogga. Bara för att se om det går. Jag joggade en halvmil för ett par dagar sen och det gick helt förträffligt. Så fort morgongröten har smält undan, bara.

Efterråt blir det kulinariska kreationer i köket, en parmalindad laxfilé med citrussallad hade jag tänkt mig. Om det blir bra, så kommer receptet upp på hemsidan. Min fina... Ehm. Ja, jag är bara nybörjare i HTML hittills och har precis börjar läsa lite om CSS, kanske kommer nya kodningen igång redan idag. Om eftermiddagen inte går åt till homestyling.

Kolla in sidan:

http://hem.passagen.se/farbroremma/

Apropå ingenting: Jag gillar min lägenhet! Den är ganska spartanskt inredd, men det gör inget. Tids nog kommer saker upp på väggarna, en och annan möbel flyttar in lite då och då, lite fönstergrönsaker och prydnadsgrunkamojer... Barnhörnan ska väl inredas snart också. Med en spjälsäng och nåt sorts skötbord.

Ännu en dröm. Den första after-birth-drömmen. Jag lyckas förlägga ungen hela tiden, och vandrar runt i lägenheten med öronen på helspänn efter ett litet "oooääääe" någonstans. Ungefär som när man lyssnar efter signalen till en borttappad mobil.

Det är ju bra att man blir förvarnad i drömmarnas värld om vad man INTE ska göra! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0